Kar yağıyor..Ya tutarsa...

      Kapıdan çıkmak üzere iken farkettim..Kar...
      Yılın ilk karı..
      Üzerine sayfalarca kağıt karaladığım..Sıcak şarapla seyretmeye bayıldığım.Kristallerinde binlerce tatlı ,binlerce acı taşıyan anı ve düşünceleri taşıyan ilk kar..
      Gündüzü gül bahçesini çağırır yanıma , ben giderim o gelemez de..Botanik el sallar gel diye yeniden.. Daha tutmadı..
      Gecenin içinde önce yavaştan başlayıp beyaza boyayacak her yeri..
      içimde ki sıcak şarap kaynama noktasında olacak..
      Bir ağacın dibinde çok eskilerden bir şarkı hafiften çalmaya başlayacak beynimin içinde..
      Geceyle tipilemek üzere olan karı itekleyerek ,kirpiklerimi kurşunlayan direnişine aldırmadan yürüyeceğim..
      Sana gelmeyeceğim bu gece yine.. Yarında büyük ihtimalle..
      Her kar yağdığında perdenin aralığından bakar beni gözlersin yaa..Ben de gelmem..
      Gelmeyeceğim ...Gül bahçesine gideceğim senle..Botaniğe tırmanacağım alttan başlayarak..Sen yanımda olacaksın ama ben gelmeyeceğim..
      Sıcak bir kahve kokusuna tav olmaya çalışacağım ilerleyen saatlerde..Üstümün buharını görebileceğim bir sıcaklıkta ,yanan odun kokusuna tüfeğimi satacağım bir yer arayacağım..
      Yılın ilk karı bile kandıramayacak beni..
      Yağarsa bu gece tabii...Bir de tutarsa..
       Elimden tutacaksın..Boynuma yatacaksın yürürken..Sıcaklığımı özlediğini hissettireceksin nefes alışlarınla..
       Özlenmişliği doyururcasına iç çekişlerinle yanımda olacaksın..
       Kar yağıyor..
       Ya tutarsa..
     
   
   
   

Yorumlar

Popüler Yayınlar