Ben seni tanımaktan çok mutluyum..

            Tanıdığımda en aykırı soruların sahibi olacağı izlenimim yoktu..
            Öyle gelmemişti.
            Yıllar sonra dostluğumuz gelişip ,büyüdükçe ,hayatımda bir yer almaya başladıkça fark ettim ki , o benim kendime soramadığım soruları hiç de öyle önemli değilmiş gibi soruyor,fikrimin ince gülüne büyük darbeleri küçük küçük indiriyordu..
            Bu dostluğun en güzel taraflarından birisi de bakılmayacak yerlere bakıyor, göremediğim yerleri görüyor,gösteriyordu.
            Baktığı yer çoğu zaman sizin baktığınız yerin çok uzağında,bir başka açıdan.
            Bu insanı her yaşta biraz daha büyütür..
            Eee,,, o kadar büyümediysem de beni bir kaç yaşta o büyüttü fazladan..
            Onunla yapmakta olduğum sohbetler ,tartışmalar en güzellerden ...
            Ve bu güzellikten vazgeçemem..
            Bir çok fikriyle sizin karşınızda olsa da size en yakın gelen bu dost ,fikirlerine değer verdiğim  iyi   insan, insanlarla  birlikte  hayvanları da  çok seven ,sevmeyi bilen , sevimli , içten ,  cana yakın ve sevecen arkadaşım ,  bu gün parmaklarımın  sayısının biraz üstünde olduğu için saymayı beceremediğim yeni yaşına giriyor.
            İyi ki doğdun..İyi ki varsın..Ben seni tanımaktan çok mutluyum..

         
         
         

Yorumlar

Popüler Yayınlar